Softonic-recension

Ett gratis program för Android, av Goca Kids Games.

Barn älskar att lära sig och utforska. I den här kostnadsfria appen kan du välja bland olika pedagogiska aktiviteter, inklusive målning, matematik och musik. Med den här appen kan barn utforska sina intressen, talanger och färdigheter på ett roligt och interaktivt sätt.

Förskoleklass - Pedagogiska barnspel är ett bra sätt för dig att hjälpa dina barn i deras förskoleutbildning.

Det här spelet är utformat för att hjälpa dina barn att lära sig i förskolan. Vi har utformat detta spel med syftet att hjälpa barn att lära sig siffror, bokstäver, färger och mer. Spelet är också utformat för att hjälpa barn att lära sig att räkna. Förskoleaktiviteter för förskolebarn är ett bra sätt att hjälpa dina barn att lära sig och räkna siffror; 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9!

I den här avdelningen kommer vi att räkna antalet ballonger som är på skärmen. Vi kommer att poppa dem en efter en, för att hjälpa barn att lära sig siffrorna. Det finns ingen tidsbegränsning. Tryck bara på ballongen, och den kommer att poppas. Vi kommer att räkna antalet ballonger, och sedan kommer vi att poppa nästa. Det här kommer att vara ett bra sätt för dina barn att lära sig siffror.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Kindergarten - Educational Kids Games

Har du provat Kindergarten - Educational Kids Games? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.